Oletko uusi toimistosihteerimme?

 

Haemme joukkoomme monipuolista toimistotöiden, talouden ja hallinnon osaajaa. Toimistomme sijaitsee Turun Orikedolla. Tarjoamme sinulle hyvät työsuhde-edut sekä modernin työympäristön mukavien työkavereiden parissa.

 

Keskeisiin tehtäviisi kuuluvat:

  • Laskutusprosessin läpivienti ja kehittäminen
  • Lemonsoft-toiminnanohjausjärjestelmän ylläpito ja kehittäminen
  • Varastonhallinta ja sen kehittäminen
  • Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköisesti
  • Yhteyshenkilö emoyhtiön taloushallintoon Kiertomaan talouteen liittyvissä asioissa
  • Yleiset toimistotehtävät (tilaisuudet, matkajärjestelyt, tarvikkeiden tilaamiset yms.)
  • Muut hallinnolliset tehtävät tarpeen mukaan

Hakijalta odotamme:

  • Soveltuvaa alan koulutusta sekä kokemusta talouden (erityisesti laskutus, myynti- ja ostoreskontra) ja hallinnon tehtävistä.
  • Kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • Organisointitaitoja
  • Aktiivisuutta, omatoimisuutta sekä joustavaa tiimipelaaja-asennetta
  • Huolellisuutta ja tarkkuutta
  • Toimisto-ohjelmien hyvää hallintaa (Microsoft Office 365)

Lisäksi arvostamme:

  • Lemonsoft -ohjelman tuntemusta

 

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja aloitus on sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaukseen sovelletaan Avainta ry:n työehtosopimusta.

 

Voit hakea avointa työpaikkaa lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi 31.03.2019 mennessä emoyhtiömme Lounais-Suomen Jätehuolto Oy:n e rekrytointikanavan kautta osoitteessa https://rekry.lsjh.fi/MepRekry.

Sähköpostilla tulleita hakemuksia emme huomioi.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Lounais-Suomen Jätehuolto Oy:n talous- ja hallintopäällikkö Elina Tuominen (puh. 044  727  6828) to 21.3. klo 9-10 ja pe 22.3. klo 9-10.